+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10

Thread: Sternenfall prophezeiung <>starsfall prophecy

Shadowlander Nixtempestas's Avatar

Angry Sternenfall prophezeiung <>starsfall prophecy

Ich hatte noch 49 Sternenfall prophezeiung
    die sind nun weg !
    ist das der dank für das vertrauen
    oder weil man sammeln wollte für das pet ?

I still had 49 starsfall prophecy
    They are gone now!
    Is the thanks for the trust
    Or because you wanted to collect for the pet?
    Culler@Brutwacht, Syck@Brutwacht, Yzan@Brutwacht
    join me on facebook to see my other hobbies
    https://www.facebook.com/20362813643...05306072933656
    Or listen to my music at youtube
    https://www.youtube.com/channel/UCuY...nyk4vB4FjlK1qQ

Ascendant Artewig's Avatar
    R.I.P.

Angry

und schön das es ausgelaufen ist
    schonmal etwas von in game post gehört ?
    nicht jeder spielt das spiel im forum

And nice that it has expired
    Ever heard of game post?
    Not everyone plays the game in the forum

Wenn Trion einen fehler macht wie zum beispiel allen Die Sternenfall prophezeihungen zu löschen, was hätte im Game mitgeteilt werden müssen
    Ist Trion dann so unbeholfen um das auch wieder zu entschädigen ?
    dann steht zu eurem fehler und entschädigt die betroffenen anstatt Forenposts zu schließen.
    Ihr wollt doch geld verdienen !?
    Meint ihr das klappt wenn ihr jedesmal wenn ihr einen Fehler macht die community abstraft ?
    Ich weiss zwar nicht wer euer Berater ist in sachen merchandising ist aber glaubt ihr wirklich es sind so viele spieler abgewandert weil neue games auf dem markt sind, und es rein garnichts mit euren fehlern der vergangenheit zu tun hat ?
    Ich sage nur Dimensionsbau ihr habt gewartet gewartet gewartet und dann wo ihr endlich geschnallt habt das ihr leute verloren habt erst dann habt ihr reagiert ! zu spät die die gegangen sind kommen kaum noch zurück.
    warum auch ? seid ihr den noch vertrauenswürdig ?

Und ja schließt diesen Beitrag auch.
    Ich find es sehr sehr suspekt wie viele Firmen auf neue Kundschaft setzen und die, Die lange dabei aus wirklich dummheit verlieren.

If Trion makes a mistake like for example to delete all the starfall prophecies, what should have been communicated in the game
    Is Trion so awkward to compensate for this again?
    Then stands to your error and compensates the concerned instead of forumposts close.
    You want to earn money
    Do you think it will work out if you make a mistake every time you make a mistake?
    I do not know who your advisor is in merchandising matters but you really believe there are so many players emigrated because new games are on the market and it has nothing to do with your mistakes of the past?
    I'm just saying that you've been waiting for a long time and then you've finally straightened that you've lost people until you have reacted! Too late those who are gone are hardly back.
    Why? Are you still trustworthy?

And yes, this contribution also includes.
    I find it very very suspicious how many companies put on new clientele and the ones who lose a long time out of really stupid.

The Starfall prophecies were supposed to stop shortly after SFP was released. They were extended for months to give more players an opportunity. Deleting the prophecies wasn't a mistake. A few at Trion decided to try and add the vendor for another week. They were unable to stop the prophecies from being deleted like they were scheduled to.

It was announced on the forums, on the Livestream, and by plenty of players in game that they would be removed on March 1st. As Brasse said, there will always be people who miss the communication.

I'd focus on the fact that you got several months of free prophecies.
    R.I.P.

Shadowlander Aresz's Avatar

Komisch, jetzt gehts doch auch ins Forum zu kommen

Aber schon klar, sich abundan über das Spiel zu informieren das man spielt ist zu umständlich. Lieber erst rein schauen wenns zu spät is und dann kräftig schimpfen, weil alle Anderen eher schuld sind als man selbst ...
    Last edited by Aresz; 03-03-2017 at 09:35 AM.
    > English is not my native Language <

Rift Disciple

Quote Originally Posted by Artewig View Post
    The Starfall prophecies were supposed to stop shortly after SFP was released. They were extended for months to give more players an opportunity. Deleting the prophecies wasn't a mistake. A few at Trion decided to try and add the vendor for another week. They were unable to stop the prophecies from being deleted like they were scheduled to.

It was announced on the forums, on the Livestream, and by plenty of players in game that they would be removed on March 1st. As Brasse said, there will always be people who miss the communication.

I'd focus on the fact that you got several months of free prophecies.
    How do you say "white knight" in German?

Quote Originally Posted by Toodle View Post
    How do you say "white knight" in German?
    I wish I were a white knight. They seem to have it real easy here. I'm probably one of the most vocal critics of Trion you'll find here.

I personally think it's better to avoid getting stuck in the past. It happened, it's done. Instead of complaining that you lost your prophecies because you missed the information and asking for compensation, maybe it would be a better use of time to start a discussion on transparency and communication? Something like this maybe.
    R.I.P.

Ascendant Boase's Avatar

Last week. And lots of other times.
    https://clips.twitch.tv/ShinyBenevolentKleeKeyboardCat
    Last edited by Boase; 03-03-2017 at 08:18 PM.
    T for Trinity
    42k Achievement Points Club
    I has stream https://www.twitch.tv/boase Add me on GW2 Boase.6204 or Bnet Boase!#1862

das ist ja alles schön und gut und das einstellen von Sternenfall Prophezeiung ist denke ich nicht das gleiche wie das löschen der Geschenke die man für den kauf versprochen bekommen hat.
    Das Einstellen ok die erhaltenen Gegenstände wieder weg nehmen ist für mich ein Vertrauensbruch zumal was soll ich hier ständig schauen wird ein update gemacht kann ich nirgendwo das aktuelle update finden dazu kommt das Trion in der Lage ist bei den dingen wo sie Geld haben möchten oder verdienen möchten es den jeweiligen in ihrer Landessprache mitzuteilen aber bei so was wird verlangt das einer der nun mal nicht so versiert in englisch ist das in einem Forum findet.
    Des weiteren gibt es auch Menschen die nicht 3 mal 7 stunden on sein können, gelegentlich gibt es auch so etwas wie Montage wo man etwas länger fort ist ich weiß für Trion ein Fremdwort da dort die Mitarbeiter natürlich nur Freizeit haben um ihren spielen frönen zu können! Oder kann es sein das die tatsächlich Arbeitern müssen und daraus vielleicht sogar das Resultat erkennen das man nicht alles mitbekommt was geplant ist und wird vor allem wenn es dann noch in einer fremden Sprache zumindest für mich irgend wo geschrieben wird ?

Fakt ist es sind mir in EU und NA weit über 90 Sternenfall Prophezeiungen gelöscht worden umgerechnet auf Taschen und was Trion für solche Taschen haben will zumal Trion nur 36er Taschen liefert wurden mir mal gerade eben umgerechnet 20000 guthaben entfernt.
    Natürlich man hat logischer weise 49 Stück gesammelt weil man ja wusste das es gelöscht wird !? Und selbst jetzt finde ich nichts zu dem löschen von Sternenfall Prophezeiungen weil es irgend wo in irgend einer Text Passage mit eingefügt wurde die ich natürlich nicht gelesen habe ich lese auch nicht das ganze Forum genauso wenig wie die anderen. Warum gibt es hier wohl so viele Amins und Moderatoren ? Weil alle alles lesen ??
    Fakt ist das Änderungen die sich auf in game bestand beziehen auch dort klar mitgeteilt werden sollten was wir kaufen können bei Trion steht hier ja auch nicht irgend wo in irgend einem Forum sondern es wird uns in game angezeigt komisch das hier mit zweierlei maßen gerechnet wird und man es abtut ja es stand irgend wo bei einer Mitteilung die ganz ganz wichtig war klar wichtig im Nachhinein aber nicht zu dem Zeitpunkt ich mache ja auch keinen Testserver char weil ich mir nicht den Spaß aufs neue verderben will.

Und noch etwas was soll ich mir einen life Stream auf Englisch anschauen wenn ich es nicht verstehe ?? schaust du auch hebräisch an weil du dann weißt was die dort sagen ? Ich habe nur einen google Übersetzer und kann nicht alles auf verdacht es könnte vielleicht was wichtiges sein übersetzen zumal wie gesagt ich nicht´s mitbekommen habe da ich Arbeiten musste um das Geld zu verdienen, von dem Trion gerne einen teil abhaben möchte!
    Allerdings glaube ich das es damit nun vorbei ist ich zahle doch nicht für etwas was mir dann wieder aberkannt wird . Zu beginn wurde nirgends erwähnt das wir das alles ausgeben müssen so schnell es geht , im Gegenteil man wurde er dazu getrimmt diese zu sammeln wegen des Reittiers.
    Aber man kann sich das ja drehen wie es dann auch gerade passt

That is all well and good and the setting of starfall prophecy is I think not the same as the delete the gifts one has got promised for the purchase.
    Setting ok to remove the items that have been taken is a breach of trust for me, especially what should I be constantly looking at here is an update I can not find anywhere the latest update is the Trion is in the situation is where the things have money or deserve They want to communicate the respective in their country language but with what is required that one of the now times not so versiert in English is found in a forum.
    Furthermore, there are also people who can not be 3 times 7 hours, occasionally there is also something like montage where one is somewhat longer away I know for Trion a foreign word since there the coworkers of course only have time to indulge their play ! Or can it be that the actual workers have and perhaps even recognize the result that you do not know what is planned and will be especially when it is still written in a foreign language at least for me somewhere?

The fact is, I am in the EU and NA far over 90 starfall prophecies deleted on bags and what trion for such bags have wants especially since Trion only 36er bags were delivered to me times just converted 20000 good have removed.
    Of course you have logically 49 pieces collected because you knew that it is deleted !? And even now I find nothing to delete the starfall prophecies because it was inserted somewhere in any text passage with which I have not read of course I also read not the whole forum just as little as the others. Why are there so many Amins and Moderators? Because everyone read everything ??
    The fact is, the changes that were on in game game also refer there should be clearly indicated what we can buy with Trion is here also not somewhere in any forum but it is displayed in game comic that is expected here in two ways and It is abtut yes it was somewhere with a message which was very important very important in hindsight but not at the time I do not make a test server char because I do not want to spoil the fun anew.

And something else I should look at a life stream in English if I do not understand it? Do you also look Hebrew because then you know what they say there? I have only one google translator and can not suspect everything it might be something important to translate especially as I said I did not have noticed as I had to work to make the money from which Trion would like to share a part!
    However, I believe that it is now over, but I am not paying for something which is then again recognized. At the beginning was never mentioned that we have to spend it as fast as possible, on the contrary it was trimmed to collect this because of the Mount.
    But you can turn it the way it just fits

+ Reply to Thread

Bookmarks