-
Any Friendly Swedish guild on the Guardian side? (post in Swedish)
Hallå!
Jag har kollat runt efter ett guild sedan Betan men inte riktigt hittat något, eller så har jag vart för osäker för att ansöka. Tänkte att jag skulle posta lite om mig själv och hur jag spelar så kanske något trevligt guild
kan se om jag passar in.
Jag är 29år men inte någon MMO veteran, jag har spelat ett f2p MMO innan och jag var med i samma guild i ca 1.5år. Jag letar alltså efter ett guild där jag kan stanna länge, jag är ingen guild hoppare utan vill hitta ett hem där jag kan trivas länge.
Jag spelar ganska casual men när jag spelar gör jag det så seriöst jag kan. Jag är ingen stjärna, jag har mina brister men jag lär mig sakta men säkert. Det har gått riktigt bra hitills både i instanser och PvP. Jag spelar för tillfället en lvl 38 ***/NB/RS rouge och det funkar riktigt bra både i PvE och på PvP fronten ligger jag runt top 5 på KB i WF för det mesta. Det kanske inte säger så mycket men specen är iaf hållbar tycker jag.
Jag har skaffat en del andra souls men inte riktigt spelat dom då jag klarar mig riktigt bra som det är men jag antar att det blir ett måste senare att ha en spec för alla olika tillfällen och det ser jag fram emot.
Just nu spelar jag nog ett par timmar om dagen men det kan ändra sig beroende på min livs situation. Jag kommer definitivt att stanna i Rift för en längre tid fram över iaf.
Så om ni är ett casual eller hardcore guild som kan tänka sig en seriös semi nybörjare bland era led posta gärna här.
Tack på förhand!
-
And I just saw that there is a Guild thread on this forum lol.
Oh well, now my post is here.
-
Telaran
Oss.
Vi har noen Norske også da, hvis det ikke plager deg.