Voor verschillende regio's in Nederland is onze divisie Managed ICT Services op zoek naar



Support engineers IT (fulltime)


Je zoekt
een baan waarbij je onsite of vanaf een skilled servicedesk gebruikers van IT-middelen ondersteunt. Jouw werkzaamheden hebben betrekking op beheeractiviteiten en migratieprojecten bij organisaties met meer dan vijfhonderd werkplekken. De functie Support engineer IT kent meerdere niveaus, waardoor dit de ideale baan is voor zowel de startende als de meer ervaren servicedeskmedewerker of werkplekbeheerder.



Afhankelijk van je kennis en capaciteiten houd jij je met onder andere de volgende werkzaamheden bezig:

• in behandeling nemen, registreren, classificeren en bewaken van incidenten
• afhandelen van incidenten of deze doorzetten naar de juiste oplosgroep
• aanmaken en beheren van gebruikers in Microsoft Active Directory
• installeren, configureren en herstellen van werkplekken en randapparatuur
• signaleren, analyseren en verhelpen van storingen
• ondersteunen bij implementatie- en migratietrajecten
• maken en plaatsen van images
• schrijven van documentatie



Je hebt
• een afgeronde mbo ICT-opleiding op niveau 3 of 4
• bij voorkeur ITIL Foundation- en Microsoft-certificaten
• een goede beheersing van de Nederlandse taal
• een representatief voorkomen
• een resultaat- en servicegerichte instelling
• bij voorkeur ervaring met onsite en remote supportwerkzaamheden
• ervaring met zelfstandig en in teamverband werken
• de drive om je verder te ontwikkelen
• rijbewijs B



Je verdient

een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden bij een toonaangevend bedrijf dat volgens het onderzoek Outsourcing Performance’ uitstekend scoort op het gebied van werkplekbeheer. Je komt te werken binnen een informele en innovatieve werkomgeving bij een financieel gezonde organisatie. Centric is als totaaloplosser actief op nagenoeg ieder IT-vakgebied en heeft een groot aantal opdrachtgevers binnen diverse branches. Dit biedt jou de mogelijkheid om werkervaring op te doen op verschillende gebieden of om je juist te ontwikkelen binnen de richting die bij jouw ambities past. Je krijgt uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden om erkende certificaten te behalen en bepaalt zelf het tempo waarin jij je ontplooit. Ben je een ervaren Support engineer IT, dan kun jij met jouw MCITP- of ITIL Practitioner certificaten doorgroeien naar de functie Systeembeheerder of Support specialist.



Zie jij een carrière bij Centric wel zitten en voldoe je aan de functie-eisen? Stuur dan je sollicitatiebrief en curriculum vitae naar human.resources.mis@centric.eu.



Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met een van de onderstaande contactpersonen,of stuur je CV op:

Ali Yasar: Ali.Yasar@centric.eu



Referentie 653MIS_REG_SEIT
Locatie Diverse locaties in Nederland
Contract Detachering/Consultancy
Aandachtsgebied Diverse branches
Minimum opleidingsniveau MBO
Werkregio Heel Nederland