+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 28 of 28
Like Tree27Likes

Click here to go to the first Rift Team post in this thread.   Thread: CM Zyra arrived!

Soulwalker Inithyel's Avatar

Default Herzlich Willkommen

Es freut mich das du einen Job Bekommen hast und Hoffe das er dir eine lange Zeit Spaß bringt.Jedoch machen mir Aussagen wie *Endkontent in Spielen Interessiert mich gar nicht so* oder *Wir sind keine Entwickler* echt Angst.Aber wie jeder Mensch habe auch ich Hoffnung in mir,da Rift als Spiel kein 0815 Asia Game ist,so wie der Rest der Spiele die unter der Fuchtel von Gamigo stehen.Ich habe mal ein wenig in den Foren der anderen Spiele von Euch Gelesen und das deutet alles auf eine Düstere Zukunft für Rift hin.Du als Angestellte eines Großen Spiele Publishers wirst natürlich nicht Schuld am Untergang sein,wenn es denn alles so Abläuft wie sonnst immer bei Gamigo.Trion Worlds war beides Publisher und Produzent.OK sie haben Falsche Entscheidungen Getroffen aber das soll jetz Vergangenheit sein.Davon ab das es ein leichtes Gewesen wäre das Gesamte Entwickler Team von Rift zu Übernehmen,weil seien wir Ehrlich Gamigo fährt jedes Jahr zig Millionen ein!!! Und das nicht weil sie so Tollen Kontent Produzieren lassen! .ArcheAge hat es da halt leichter,da XL Games der Entwickler ist und es ihm wohl dem Entsprechend gut geht.

mein Persönlicher Wunsch an Gamigo...

1:einen Geeigneten Motivierten spiele Entwickler zu Suchen und die Entwicklung Übernehmen lassen!!

2:die Chance zu nutzen mit Rift als Westliches MMORPG der Welt zu zeigen das sie kein Wannabe EA sind....

3:keinem seiner CM's für Rift den Maulkorb anzulegen und ihnen auch Wirklich zu Hören und auf Persönliche Meinungen Eingehen!

an alle Anderen spieler/innen, CM's ...Habt einen schönen Tag in und um Rift
    Last edited by Inithyel; 02-02-2019 at 04:57 AM.

BMX
    BMX is online now
    Rift Master

Welcome, Zyra!

Will Telara be represented with an open line of communication, now that we have ya?
    Banned

RIFT Fan Site Operator

Gidday Zyra, welcome and all the best. Here's a screenshot of myself & Dior one of my dearest friends I met through Rift. May the budgies of Telara bless your inventory with awesomeness

Soulwalker

Auch von mir ein herzliches Willkommen.

Ich find es schön das es wieder einen deutschsprachigen CM gibt. Aber ohne etwas gegen dich zu haben, wäre im Moment glaub ich allen Spielern mehr mit einem deutschen Support und vor allem mit Entwicklern geholfen die endlich mal wieder Content bringen. Wir haben hier seit über einem Jahr nichts neues mehr gesehen außer irgendwelche Mounts die man für Echtgeld im Shop kaufen kann. Ich glaube das finden viele hier sehr traurig und das hat auch schon viele Spieler dazu bewegt, sich bei einem anderen Spieleanbieter umzuschauen. Ich hoffe hier tut sich schnell irgendwas, bevor auch die letzten hier irgendwann noch abhauen.

Gruß Albandito
    Last edited by Albandito; 02-01-2019 at 11:13 AM.

Telaran

Welcome!

I have one question to you and other devs posting here semiweekly - when is Gamigo starting to respond support tickets? It's February and I asked around and nobody had any resolved.

Do you have a time frame or we should get used to playing MMO without support system?

Soulwalker Easteregg's Avatar

Moin und Willkommen

Sword of Telara

Welcome! Best of luck in your new role.

Telaran

Default Hallo und willkommen :-)

Auch wenn der Wechsel der Sprache für mich nur Nebensache ist - wenn auch eine sehr erfreuliche - ist es trotzdem schön zu sehen, dass etwas für die community getan wird.

Da euer Team nun wächst ist es - leider mal wieder - an der Zeit die Frage zu stellen wann selbiges endlich mit dem Kundenservice passieren wird?

Es sind momentan so viele Tickets offen, viele davon in monetären Angelegenheiten, dass das Vertrauen in gamigo gegen NULL tendiert.
    Ich selbst warte nun auch schon mehr als 8 Wochen auf die Bearbeitung meines Tickets (Guthaben wurde auf Prime gebucht und nicht auf Life).

Kann man dazu endlich mal eine verlässliche Aussage machen?

Gruss
    Last edited by Baelger; 02-02-2019 at 03:05 AM.

Shield of Telara Aeryle's Avatar

Hello

Since you are here and you can speak german... Does Gamingo planned to recruit a CM who can speak French?
    Guild: La main occulte on Brisesol.
    French translator of Tinker Tools.
    Owner of the Telara Rail Road: 14 Train Station are currently open to visit

Telaran Dravenia's Avatar

Hello Zyra and Heartly Welcome back among us. It seems you like the stuff in the game what I do as well. Maybe you will be the right CM to restart the contests for cute costumes, and also Dimensions?
    Talking about them I would also like to see the dimension contests taking more in attention also people who can't afford to create dimensions with a wallet.
    Not everyone can really create nor compete with those who spend loads of real cash on the game, and dimension goods for credits.
    Any how I hope you will enjoy being back, the game has changed a bit

EU: Dravenia & Co, Quelandra, NA: Dionella & Co, Prime: Soulwhisper etc.
    Practically many characters also created for Dimension visiting

Soulwalker

Quote Originally Posted by Zyra View Post
    Greetings Ascended,

I am here to join and assist Liluri on her battle to fight the shadows cast over Telara! I'll be a point of contact for the German community - not only for RIFT, but for other games as well.

Years ago, I played RIFT for the very first time. Sadly, it only lasted shortly, because I tend to play too many games at the same time. The happier I am to be back here now and do the best I can to help and hopefully contribute to a positive change!

A few words about me:

• I am shy and awkward

• I probably spent most of my time playing video games (in all honesty I don’t want to know how many hours of my life I invested)

• In games I’m all for costumes and cute pets and mounts. I used to play games for only that. End game never triggered me as much as the fab.. Ehem.. I'm sorry.

• I love watching splatter/horror movies or anything the like before I go to sleep.

• I don’t have any favorite type of food or music. Eating and listening to (almost) everything.

• Last but not least: I also speak German!

Hopefully we’re getting along just fine! If you have any questions feel free to ask, I don’t bite.

Now I have a question first though: Do you have any favorite screenshot you took in game? If so, do you mind posting it below? I need a new desktop background.

Edit: Someone told me posting screenshots here is not so convenient, so feel free to upload it on some site like imgur (or the like) and send me the link here or on Discord. ♥

Zyra
    Welcome Zyra. Shy and awkward that loves costumes pets and mounts. You fit perfectly in Rift's team! And to be more precise, in Rift's development! Which is .....costumes pets and mounts.

Soulwalker

15 months no endcontent.
    Now another Cm and then one that the Endgame has never seen.

Have a look here.

http://www.topofrift.com/

These were successful guilds. Most are dead, their players in other games.

When will you understand what is so special about Rift?
    Probably when the last one left.

Have a look at the Top Guilds, as they were responsible for Rift's recent success.

Welcome to Rift
    Here is my picture for you.

Good night and sleep well

Soulwalker

Im not playing rift at the moment but I am considering a reinstall because I do kind of crave the rift style of game. I quit wow last october because the bfa expansion is terrible and since then have been struggling to fill in my downtime. Lots of long nights packed full of boredom.

Have been periodically checking for news on the game following the trion assets sale. Will be interested to see where things lead too.

I have a picture for you, CM Zyra, it is a fun screenshot from a mount texture glitch from 2012. I just loved the effect and actually think it would be something cool to reproduce as an actual ingame thing that anyone can acquire and use.

and a link to the full size image - https://imgur.com/mYjwom5
    Last edited by asterrameth; 02-09-2019 at 03:47 AM.

+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Tags for this Thread

Bookmarks