+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: DO YOU LIKES GAMES? AIMEZ-VOUS LES JEUX?

Rift Chaser Arwhen's Avatar

Default DO YOU LIKES GAMES? AIMEZ-VOUS LES JEUX?

Do you like games?

If the answer is yes, do not change the post, you are in the right place.
    Not long ago, I won the "Midsummer Medieval Madness" contest, with my Queribus Castle by ARWHEN dimension, on the Brisesol EU server. Those who have visited it know that the scenario is winter. But it turns out that I first started a summer version of this
    dimension. It was when taking this summer version apart that I asked myself a question, What if I finish it up to make a great year-end game? As I had asked myself the question, I also gave myself the answer, Oh yeah, great idea (I'm very biased when it comes to me).

The game

Find the differences between the two dimensions, the summer / winter differences do not matter and are only there to make your job a little harder. I'm not giving you the number of errors to find, there are several dozen. The errors are of type objects, added, deleted, moved or
    replaced by other objects. If an error is repeated in more than one place, only one is counted.

When?

The playing period will be from December 1 to 31, 2020

Who ?

Anyone can participate, EU and NA

Where?

Queribus Castle by Arwhen on Chaosia
    Queribus 2 by Arwhen on Kalhaan

How?

Those who are interested say so in response to this post. I send them my email address for the response form.
    Those who can do so can send me their responses under the Excell table in 4 columns (see below). Otherwise, as clear as possible (remember that I will have to go through all the answers in French and English (aie! Aie! Aie))
    To make life easier for everyone, I have divided the search area into 6 areas. The answers should reach me as follows:

Your server
    Your avatar
    Your answers as short as possible on the format:
    SECTOR - ERROR N ° - LOCATION - DESCRIPTION
    Example of a good but refused answer: There is a bucket at the foot of a column in the entrance hall of the dungeon.
    Validated example: Sector 6 - n ° 01 - Entrance - 1 bucket (do not look for this error, it is not there)

The winners will be those who find as many or all of them as possible. The order of arrival of the answers will decide any tie.

The prices

1st Prize: 5 REX
    2nd Prize: 4 REX
    3rd Prize: 3 REX
    4th to 6th prize: 1 REX

The awards will be handed out as soon as possible in January 2021, once I have gone through all the answers (No, Mr. Trump, there will be no massive fraud!)

There you go, I think I've done the trick, I hope you like the concept of the game, and until the end of the year, despite this filth of Covid that pisses us off! ! ! !

---------------

Aimez-vous les jeux ?

Si la réponse est oui, ne changez pas de post, vous êtes à la bonne place.
    Il y a peu, j’ai gagné le concours « Midsummer Medieval Madness », avec ma dimension Queribus Castle by ARWHEN, sur le serveur Brisesol EU. Ceux qui l’ont visitée, savent que la mise en situation est l’hiver. Hors il se fait que j’avais d’abord commencé une version été de cette
    dimension. C’est au moment de démonter cette version été que je me suis posé une question, Et si je la terminais pour faire un grand jeu de fin d’année ? Comme je m’étais posé la question, je me suis aussi donné la réponse, Oh oui, excellente idée (je suis très partial quand il s’agit de moi).

Le Jeu

Trouvez les différences entre les deux dimensions, les différences été/hiver ne comptent pas et ne sont là que pour vous corser un peu la tâche. Je ne vous donne pas la quantité d’erreurs à trouver, il y en a plusieurs dizaines. Les erreurs sont de types objets, ajoutés, supprimés, déplacés ou
    remplacés par d’autres objets. Si une erreur se répète en plusieurs endroits, il n’y en a qu’une qui est comptée.

Quand ?

La période de jeu sera du 1er au 31 décembre 2020

Qui ?

Tout le monde peut participer, EU et NA

Où?

Queribus Castle by Arwhen sur Chaosia
    Queribus 2 by Arwhen sur Kalhaan

Comment?

Ceux qui sont intéressé le disent en réponse à ce post. Je leur envoie mon adresse mail pour le formulaire réponses.
    Ceux qui peuvent le faire peuvent m’envoyent leurs réponses sous tableau Excell en 4 colonnes (voir ci-dessous). Sinon, en liste le plus claire possible (n’oubliez pas que je devrai dépouiller toutes les réponses en français et en anglais (aie ! aie ! aie))
    Pour simplifier la vie de tout le monde, j’ai divisé la zone de recherche en 6 secteurs. Les réponses doivent me parvenir comme suit :

Votre Serveur
    Votre avatar
    Vos réponses les plus courtes possibles sur le format :
    SECTEUR - ERREUR N° - LOCALISATION - DESCRIPTION
    Exemple de réponse bonne mais refusée : Il y a un seau au pied d’une colonne dans la salle d’entrée du donjon.
    Example validé : Secteur 6 - n°01 - Entrée - 1 seau (ne cherchez pas cette erreur, elle ne s’y trouve pas)

Les vainqueurs seront ceux qui auront trouvé un maximum d’erreurs voire toutes. L’ordre d’arrivée des réponses départagera les éventuels ex-aequos.

Les Prix

1er Prix : 5 REX
    2ème Prix : 4 REX
    3ème Prix : 3 REX
    4ème au 6ème prix : 1 REX

Les prix seront remis le plus rapidement possible en janvier 2021, dès que j’aurai dépouillé toutes les réponses (Non, Monsieur Trump, il n’y aura pas de fraude massive !)

Voilà, je crois avoir fait le tour, j’espère que le concept du jeu vous plaira, et en attendant bonnes fêtes de fin d’année malgré cette saleté de Covid qui nous emmerde bien ! ! ! !

The game is now open - Le jeu est maintenant ouvert
    Last edited by Arwhen; 11-30-2020 at 11:57 PM.

Shadowlander

Wink

Great!!!!
    Needddddd

Soulwalker

Bonjour, je suis intéressée par le jeu!

Soulwalker Windymay's Avatar

I will play to

Soulwalker

Default game

i will participate too!

Rift Chaser Arwhen's Avatar

Default THE RESULTS - LES RESULTATS

We must not hide our face, despite more than 400 views, only 5 participations in my big game at the end of the year. Obviously, spending a few hours in my dimensions with the possibility of winning a few Rex did not tempt many people. Only Brisesol players responded and I thank them. It had been some time since I was convinced of the decline of the game, the result of this month of December only confirmed it.
    Here are the results of the game:
    1st place - Lyliana with 65 correct answers = 5 Rex
    2nd place - Shaarlys with 63 correct answers = 4 Rex
    3rd place - Eilara with 60 correct answers = 3 Rex
    4th place - Krimhild with 40 correct answers = 1 Rex
    5th place - Windimay with 33 correct answers = 1 Rex

Each Winner will receive their prize today as well as a summary table compiling the errors and responses of each in order to see that there was no cheating on my part
    I sincerely regret that there were not more participants.
    I wish everyone a happy new year 2021, be well.

Il ne faut pas se voiler la face, malgré plus de 400 vues, seulement 5 participations à mon grand jeu de fin d'année. Visiblement, passer quelques heures dans mes dimensions avec la possibilité de gagner quelques Rex n'a pas tenté grand monde. Seuls des joueurs de Brisesol ont répondu présent et je les en remercies. Cela faisait déjà quelques temps que j'étais convaincu du déclin du jeu, le résultat de ce mois de décembre n'a fait que le confirmer.
    Voici les résultats du jeu:
    1ère place - Lyliana avec 65 bonnes réponses = 5 Rex
    2ème place - Shaarlys avec 63 bonnes réponses = 4 Rex
    3ème place - Eilara avec 60 bonnes réponses = 3 Rex
    4ème place - Krimhild avec 40 bonnes réponses = 1 Rex
    5ème place - Windimay avec 33 bonnes réponses = 1 Rex

Chaque Gagnant(e) recevra son prix aujourd'hui ainsi qu'un tableau récapitulatif compilant les erreurs et les réponses de chacun afin de constater qu''il n'y a pas eu tricherie de ma part
    Je regrette sincèrement qu'il n'y ait pas eu plus de participants.
    Je souhaite une bonne et heureuse année 2021 à tous, portez-vous bien.

Soulwalker Windymay's Avatar

Forgot for sending it in wrong poeple its windymay ^^ juste saying

Soulwalker

Merci beaucoup. En espérant que les joueurs reviennent. Bonne année

+ Reply to Thread

Bookmarks